2008. március 3., hétfő

honor

Az operabál után kért az egyik kereskedelmi TV egy szolgáltatást tőlem. Azért nem mondom, hogy megrendelt, mecool1rt az alkú telefonon történt. Megeggyeztünk abban mit kérnek ők és én elfogadtam azt a minimális honoráriumot amit az Ő szűk keretük megenged. A feladatot végrehajtottam fizetségül viszont beraktak a műsorban szereplő két szépség közé beszélgetni. Ez persze szerintem plussz szolgáltatás, dehát a fíling megérte. Magyarul, fílingbe lettem kifizetve. Mint tudjuk (vagy nem) a nagy értékű ajándékok után ugyanúgy adót kell fizetni, mint a jövedelem után. Az a dilemmám, hogy ez esetben ez a fílinghonorárium közönséges jövedelemnek vagy nagy értékü ajándéknak számít, mivel a két hölgy közismert szépségkirálynő. Azt hiszem tudom a megoldást. Küldök egy mosolyt az APEH-nek.

My dilemma is if I got my fee for a service in good feeling, can I pay my tax in smile?

COOL


Nincsenek megjegyzések: