2009. január 28., szerda

kanadából jöttem


Egy hete éppen beszélgettem kanadai barátommal mikor a csevegés közben odaszólt a fiának, hogy hozzon oda valamit. A gyerek elszaladt és mihamar visszatért egy papírlappal, melyet a webkamera elé tartott. Megismerem, kérdezte. Nem, így a válasz. Ki rajzolta, kérdem én. Csodálkozott, hogy nem ismerem fel saját kezem munkáját. Több mint negyven éve rajzoltam, és most a monitoron látom viszont. Amikor a rajz készült még gimnazista voltam és a tranzisztoros rádió volt a technika csúcsa. Barátom beszkennelte és ma reggel elküldte a képet. Ahogy bámultam ezt a firkát, furcsamód jöttek elő az emlékek és ahogy az elején nem ismertem fel a végire már minden vonal és pont felidéződött bennem. Kösz Laurence, hogy egy pillanatra visszahoztad az ifjúságot.

Nincsenek megjegyzések: