2009. március 27., péntek

havas

Most aztán megmondtam Havas Henriknek. Közel húsz éve nyomasztott a dolog és rágott belülről, mint valami féreg. Amikor Liszkai úr kirúgott a Hírlapkiadótól, a Hócipő a hírt ezzel a Csurka rajzzal tette közzé. Ennek apropóján hívtak be a Nap TV-be, ahol Havas úr faggatott. Akkor a TV nyilvánosságát használtam fel arra hogy bejelentsem, bíróságra viszem az ügyet amiért azután Liszkai úr feljelentett nagy nyilvánosság előtti rágalmazásért. Elvesztette mindkét ügyet. Ezt akkor még nem sejthettem és bosszantott, hogy csak a botrány érdekelte a fent említett urat. Úgy éreztem így nem kerek a történet. Mivel akkor úgy véltem kétkedik az igazamban (nem tudom miért zavart), azóta motoszkált bennem valahogy tudatnom kellene vele, megszületett a bírósági ítélet. Tudom, hogy túldimenzionáltam az ügyet, de hát ilyen esendő az ember. Tegnap ráleltem Havas úr blogjára, és megírtam neki. Egy kő esett le rólam. Piti dolog de most jobb.


Nincsenek megjegyzések: