2009. március 24., kedd

joe for PM


Este megcsörrent a telefonom. Ki a fene aki ilyen későn háborgat. Morogva felveszem és már-már beledörmögném hogy kiazmiaz, de az ismerős hang megelőzött. - Szépjóestét kívánok! Elnézést a késői zavarásért, de az idő sürget. Gyurcsány Ferenc vagyok! Jelenlegi munkám, miniszterelnök. Szeretném önt felkérni, vállalja át megbízatásomat a hátralévő egy évre. Köszönöm, hogy meghallgatott. - Mielőtt bármit mondhattam volna, a vonal megszakadt. Nyilván automata hívás volt, gondoltam és akkor rajtam kívül még többmillió magyar állampolgár kaphatott hasonló hívást. A másik lehetőség az, hogy Halász Géza az én rajzommal illusztrálta a kormányfő távozási szándékát az új szakosztály blogon és ezzel rám terelte a miniszterelnök figyelmét. Most mi legyen? Elvállaljam?

Nincsenek megjegyzések: