2009. július 27., hétfő

amerika 7


Mielőtt még elrepülök Floridába gyorsan elmesélem, tegnap a Soho-ban jártam. A közepes forgalom lehetővé tette, hogy aránylag hamar át lehetett jutni a Holland alagúton. A Soho, miként a neve is jelzi a Houston streettől délre eső terület (SOuth of HOuston street) a művészet fellegvára. Galéria galéria hátán és ha még ez sem elég, akkor ott az utca. Lépésenként egy-egy művész utcatárlata. Az egyiknél hosszabban időztem figyelemre érdemes képei miatt. Elbeszélgettem a festővel. A szakállas, szemüveges fiúról hamar kiderült, magyar származású és büszkén villantotta magyar tudását. Odatolt elém egy mappát kérve írjam le az email címemet. Mellé kanyarítottam egy gyors portrét róla. -Király- mondta miközben egészen az orráig emelte a füzetet. Akkor vettem észre milyen sokdioptriás szemüveget hord. Elképzeltem amint festi nagyméretű vásznait és még jobban tiszteltem. Magával ragadott a városrész hangulata. Tovább is időztem volna ha le nem szakad az ég és ha itt esik, akkor nagyon.

Nincsenek megjegyzések: