2010. május 10., hétfő

rendszer váltás




A Múosz szervezett egy kiállítást a rendszerváltás karikatúráiból a visegrádi országokban. Erről úgy szereztem tudomást, hogy Kazo barátom felhívott, mit tudok a dologról. Semmit- mondtam, de azért a kedvéért utána néztem. Miután elküldte a rajzokat ismét felhívott, mikor lesz a kiállítás és kik lesznek ott. Nem tudom- válaszoltam, de a kedvedért utána néztem majd napokig azon járt az agyam, hogy ezek az ifjú szervezők milyen felületesen dolgoznak és nem törődnek vele kit és mennyire sértenek meg. Ráadásul, mint értesültem a kiállítás színvonala is mélyen elmaradt attól a szinttől, melyet egy nemzetközi tárlattól elvárhatnánk. Az elfáradt generációt le kell váltani, ez a dolgok természetes rendje, csak ne menjen mindez a minőség rovására.
Így nézett ki egy kiállítás még a régi székházban az akkori szegényes infrastruktúrával.


Nincsenek megjegyzések: