2010. július 31., szombat

dráma a printer streeten


Éjjel esett. A függőágy elázott. A tervem az volt, hogy elnyúlok benne és semmit teszek. Ennek most lőttek. Kiraktam a napra száradni és elugrottam a The Cartoonist nevű kocsmába. Könnyen ment a navigáció, mert a címet tudtam. 76 Shoe Lane, London EC4. Jártam itt többször Mark-kal, Terry-vel. Beírtam tehát a címet a Google Map keresőbe és átváltottam street view-ra. Hogy megváltozott minden. A megadott címnél egy kis utca és a neve is Little New Street. Bekukkantok, hát ott a pub. A külső falon még mindig ugyanazok a karikatúrák vannak. A kocsma túlsó felén kezdődik a Printer Street. Elmentem a sarokig és befordultam. A google street view kocsija ép ott vágott ketté egy gyalogost. Még most is ott van. Hogy mik meg nem történnek? Pedig a lábamat sem tettem ki. Közben az ágy megszáradt. Na, pá!


1 megjegyzés:

Zsoldos Péter írta...

La cartoon-ist schön pour google -mappásítva, ahogyan a jövő európaija modnja majd.