2011. augusztus 6., szombat

celeb

Tünde beköltözött hozzám. Nem hívtam, csak jött. Őt nem kell hívni, neki mindenhová szabad bejárása van mondta, mert ő egy celeb. Na és, próbáltam vitatkozni, de szóhoz sem hagyott jutni. Fenyegetően összevonta nem mindennapi szemöldökét és elrettentésül kinyitotta hordozható bugyi gyűjteményét. Mért pont én, dadogtam megszeppenve. Mert, volt a határozott válasz. Mert maga tervezte rólam azt az előnytelen figurát a Sztárvárban és nem akart Donatellás naptárat venni. Gyorsan meg kell szabadulnom tőle, gondoltam magamban és egy határozott mozdulattal kikapcsoltam a TV-t. Nem sokkal később kimentem a fürdőszobába és megnyitottam a vízcsapot. Mindjárt el is zártam, mivel onnan is folytatta. Ebbe bele lehet őrülni. Megyek és kinyitom a gázcsapot!


Nincsenek megjegyzések: