2011. szeptember 16., péntek

nemi felvilágosodás


Soha nem késő! Valahányszor Brüsszelben jártam, mindig szerét ejtettem, hogy meglátogassam a bolhapiacot. Többnyire csak nézelődtem, turkáltam. Egy alkalommal viszont megakadt a szemem egy emberalakot ábrázoló afrikai szobron. Többször is visszamentem az árushoz nézelődni. Rutinos kofa volt a szerecsen, mivel közölte, van párja is és a kettőt kedvezményesen adja. Egy kicsit még alkudoztunk, majd megegyeztünk. Ez a fiú, nyújtotta át a nagyobbikat, és ez a lány, mondta miután gondosan újságpapírba tekerte őket. Tudomásul vettem és nem is foglalkoztam vele egészen mostanáig. Porosak, gondoltam és megtisztogattam őket. Tisztogatás közben fedeztem fel a gondosan megfaragott nemi jellegeket. A fiú a kisebbik volt. A másik az alfa nőstény.

Nincsenek megjegyzések: