2012. május 25., péntek

büntetőszék

Az ember néha követ el olyan hülyeséget, amit megbán ugyan, de visszacsinálni már nem tud. 1984-ben mint a Vasért egyszemélyes dekorációs részlege működtem és a cég úgy döntött, hogy az egyik kirakatát benevezi egy országos versenyre. Akkoriban divat volt a versenykirakat. Belelkesítettek és a tervemet jónak találták. A kirakathoz kellett egy nagy kép, egy baba és egy szék. Ezeket a kellő módon meg kellett pörkölnöm. A képet megfestettem és találtam egy elrongyolódott babát is. A szék akkor még nem tűnt fontosnak, mert sérült volt és nem szerettem. A kirakattal díjat is nyertem de a szék az egyre inkább hiányzott. Meg lehetett volna javítani de én beáldoztam. Ma már nagyon hiányzik. Arra is rájöttem, miért. Gyermekkoromban, ha rosszalkodtam, nagyanyám órákig ültetett rajta. Úgy hívtuk, büntető szék. Nagyon sokat ültem rajta, szinte hozzám nőtt. Nem eléggé :(
 Ami viszont megmaradt, a kép egy része és a modell :)

Nincsenek megjegyzések: